מפגש פרקטי שיעזור לנו לבסס שיתוף פעולה מוצלח עם ילד או ילדה המאובחנים באוטיזם.
נכיר חלק מתוך שבע הסיבות הרווחות לקשיים בשיתוף פעולה, נלמד לטפל ולשפר יכולות של שיתוף פעולה, לזהות מה מפעיל את הילד בכל סיטואציה וכיצד עלינו לדייק את התנהגותנו שלנו כדי לבסס שיתוף פעולה, סמכות הורית בריאה וקשר משגשג.
ראשת התכנית לניתוח התנהגות במכללת אורנים. מנתחת התנהגות, M.A בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מורכבות בהצטיינות, BA בפסיכולוגיה וחינוך.
בעלת נסיון של למעלה מ- 15 שנים בטיפול, הנחייה ושילוב ילדים בעלי עיכובים התפתחותיים ותקשורתיים, הערכה וטיפול בבוגרים בעלי צרכים מיוחדים וכן בליווי צוותים ומטפלים במסגרות חינוך מיוחד.
מנחת תכניות סופרוויז'ן למנתחות התנהגות, מרצה לצוותי חינוך בבתי הספר השונים ומלווה צוותי חינוך בהתבוננות וטיפול פרטני ומערכתי. בונה תכניות התערבות לילדים עם קשיים חברתיים, רגשיים, התנהגותיים והתפתחותיים. מלמדת ומכשירה מטפלים לטיפול בילדים ובוגרים עם מורכבויות שונות.
עדי וינשטוק – מייסדת מודל גפן, מנהלת, מנחה, מרצה ומלווה ילדים, בוגרים, צוותי חינוך ומנתחי התנהגות.
ראשת התכנית לניתוח התנהגות במכללת אורנים. מנתחת התנהגות M.A, BCBA בחינוך מיוחד עם התמחות באוטיזם ולקויות התפתחותיות מאוניברסיטת חיפה, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה. בוגרת תוכנית ההכשרה למנתחי התנהגות מטעם אוניברסיטת ת”א.
בעלת נסיון של למעלה מ- 15 שנים בהנחייה וניתוח התנהגות, משלבת גישות התנהגותיות עם גישות התפתחותיות וקוגנטיביות בהתאמת תוכנית לילד, למשפחה ולגורמים החינוכיים. בונה ומנחה תכניות בבתי ספר לטיפול וקידום לילדים ובוגרים עם קשיי התנהגות וקשיים חברתיים, מנחה צוותים חינוכיים בניווט כיתה וטיפול בבעיות התנהגות. מעבירה סדנאות לצוותים חינוכיים וטיפוליים.