מנתחי התנהגות – אם סיימתם את לימודי ניתוח התנהגות יישומי ועברתם את מבחן ההסמכה הבינלאומי (BORD) כיום אתם מנתחי התנהגות מוסמכים – BCBA או BCaBA.
כעת תוכלו לשדרג את מעמדכם עם נקודות המאשרות לימודי המשך.
עושים זאת על ידי הרשמה לקורסים בבחירה שלכם מתוך למגוון הקורסים וההכשרות המוצעות במודל גפן עליהם תוכלו לקבל נקודות CE.
במהלך ההכשרה אנחנו שמים דגש על ניתוח התנהגות יישומי ונותנים כלים מעשיים לעבודה בשטח עם ילדים הסובלים מקשיים התנהגותיים, תקשורתיים ורגשיים.
הקורס היה חוויה מרתקת עבורי, למדתי על עצמי הרבה ורכשתי כלים חדשים. האופן בו הוצגו סיטואציות והתמודדויות מחיי היומיום תרם לי להבנה של איך לפעול, בייחוד הלמידה על החיבור בין העולם הפנימי הרגשי והשפעתו על העולם החיצוני וההתנהגותי. זה גרם לי להסתכל על המטופל שלי מזווית ראיה אחרת. את זה לא למדתי בשום מקום אחר.
דנה כהן
קורס מעניין ומעשיר מאוד, הכרחי אחרי סיום הלימודים ובמהלך השנה הראשונה בעבודה כמנתחת התנהגות. השתוקקתי להמשך הלמידה אתכן. זה עוזר מאוד לצבור ידע פרקטי שאפשר ליישם בעבודה. מחכה לקורסים נוספים.
יונתן הרוש
זה היה קורס מאוד מעניין, תרם לי רבות. זכיתי להעשיר את הידע שלי ולהוסיף עוד כלים למאגר. שילוב הכלים מעולם ה-CBT עזר לי לפתח את הראייה המקצועית ולתת מענה טוב יותר לתלמידים. אני מרגישה שהיום אני מצליחה להסתכל בצורה רחבה יותר ועמוקה יותר על מה שעובר התלמיד
ת'גריד עמר
הכלים של ה-CBT עזרו לי המון כאמא, מורה ומנתחת התנהגות. בזכות הקורס אני יכולה לכתוב היום תוכניות ניתוח התנהגות מוצלחות בשטח במסגרת העבודה שלי במשרד החינוך. מודל גפן עושה מהפך לשינוי התפיסה בחברה הישראלית בכל מה שידעו קודם על ניתוח התנהגות.
חנית שלום
אלינה גורליק ועדי וינשטוק, מייסדות מודל גפן, דוקטורנטיות וראשות התכנית לניתוח התנהגות יישומי במכללת אורנים. בעלות נסיון של למעלה מ- 15 שנים בהנחייה וניתוח התנהגות, משלבות גישות התנהגותיות עם גישות התפתחותיות וקוגנטיביות בהתאמת תוכנית לבית הספר, לצוות החינוכי ולתלמידים.
כשמסקנות המחקר פוגשות את השטח הקסם פשוט קורה.
"אנחנו מאמינות שהחינוך בישראל יכול וצריך להתנהל אחרת. עם הכלים הנכונים, עם גישה חיובית ומקדמת וראייה של התמונה המלאה נגיע לשינוי.
זה אפשרי וזה קורה בכל בית ספר אליו אנחנו נכנסות. אנחנו יודעות ששינוי אמיתי מהיר וארוך טווח מושג בעבודה עמוקה שמתחשבת בצד ההתנהגותי, הרגשי והקוגנטיבי"